Benvinguts al bloc oficial del llibre "La Noia Que Feia Papallones d'Origami", d'Arnau Vaillant, pu

Benvinguts al bloc oficial del llibre "La Noia Que Feia Papallones d'Origami", d'Arnau Vaillant, pu

dissabte, 12 de juliol del 2014

Comentari d'una lectora

Us deixo el comentari d'una lectora que ens arriba via facebook:

Bé, ja he acabat de llegar el llibre de l'Arnau Vaillant –LA NOIA QUE FEIA PAPALLONES D’ORIGAMI
Dir-te Arnau, que amb el teu llibre m’ha passat quelcom que no m`havia passat mai fins ara: mai fins ara m’havia aturat tan aviat en un llibre que m’agradés tant, va ser cap al final del segon capítol, i em vaig aturar sí.
I vaig deixar de llegir-lo fins que em veiés capaç de poder digerir tot el sentiment , tota l’emoció, tota la duresa de una situació tan real i tan ben explicada . Històries d'altra banda tan habituals avui en dia, però no per això ni menys dramàtiques ni menys dures, que tu relates d'una manera tan propera i (ara ja ho sé) tan teva.
Vaig trigar cinc dies a poder reprendre la lectura, vaig pensar torna a llegir i a veure que passa.
I així ho vaig fer; vaig tornar a llegir el segon capítol i els següents. Llavors em passava al reves ja no podia parar, cada pàgina era un nou descobriment ple d'amor, misteri, màgia i bellesa.
Vaig començar a llegir amb il-lusió i una mica d’ escepticisme, si més no, no en tenia cap referencia. Avui el recomano a tothom!
Però anem amb compte, a tothom que entengui de màgia, amor, misteri i tendresa…


Moltes gràcies per les teves paraules, Maite Fusté.
No cal dir que tots els que hagueu llegit el llibre podeu fer el vostre comentari al bloc o a la pàgina Facebook.